Powered By Blogger

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Συμβουλές προστασίας των παιδιών από πράξεις ασέλγειας ή κακοποίησης


Είναι πολλά τα περιστατικά αποπλάνησης και ασέλγειας σε βάρος ανηλίκων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τον τελευταίο καιρό, σοκάροντας, τρομάζοντας και ξαφνιάζοντας μας για τα όσα συμβαίνουν σε παιδιά που θα μπορούσαν να είναι τα δικά μας, από ανθρώπους που θα μπορούσαμε υπό συνθήκες και εμείς να θεωρήσουμε «δικούς μας».
Από την μια πλευρά αισθανόμαστε έντονα την ανάγκη να κρατήσουμε τα παιδιά μας ασφαλή. Από την άλλη δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να δηλητηριάσουμε την ανεμελιά και την αθωότητα της παιδικής τους ηλικίας με καχυποψία και φόβο.
Θέλουμε να τα ενημερώσουμε, να τα προστατέψουμε, αλλά δεν θέλουμε να υπερβάλουμε, ακόμη κι όταν γνωρίζουμε πως στο 86% των περιπτώσεων κακοποίησης ο θύτης είναι κάποιος που το παιδί ήδη γνωρίζει
Στην υποχρέωση αυτή που έχουμε ως γονείς απέναντι στα παιδιά μας – την ενημέρωση και την προστασία τους απέναντι σε ένα κίνδυνο που όσο κι αν θέλουμε να διώξουμε από το μυαλό μας και όση αμηχανία και αν μας προκαλεί, υπάρχει- έρχονται να συμβάλουν κάποιες ιδιαίτερα χρήσιμες συμβουλές που ανακοίνωσε η Ελληνική Αστυνομία.
Τονίζοντας ότι οι γονείς θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις συναναστροφές και τη συμπεριφορά των παιδιών τους, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνει τις ακόλουθες οδηγίες και περιγραφές που αφορούν ενδείξεις πιθανής σεξουαλικής προτίμησης σε ανήλικους. Χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι κάθε τέτοιο χαρακτηριστικό αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος είναι παιδόφιλος, σε συνδυασμό, ωστόσο, με οποιαδήποτε «περίεργη» συμπεριφορά, θα πρέπει να κινήσει υποψίες.
Τι είναι η σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου;
Σεξουαλική κακοποίηση είναι οποιουδήποτε τύπου επαφή ενός ενήλικου (παιδόφιλος) με ένα παιδί με στόχο τη σεξουαλική ικανοποίηση του ενηλίκου, ο οποίος έχει πάντα την αποκλειστική ευθύνη μιας τέτοιας πράξης.
Ο παιδόφιλος, στα γενικά του χαρακτηριστικά, είναι συνήθως άντρας, άνω των 30 ετών, με λίγους φίλους της ηλικίας του και συχνάζει σε χώρους με παιδιά όπως παιδικές χαρές, Ίντερνετ καφέ, αθλητικά κέντρα κ.α. Συχνά μάλιστα εργάζεται με παιδιά, ενώ δεν αποκλείεται να είναι άτομο «υπεράνω πάσης υποψίας».
Σε πολλές περιπτώσεις είναι γνωστό μέλος της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας και συνήθως ανήκει στο περιβάλλον του παιδιού ή και της οικογένειας. Όπως έχει αποδειχθεί σε αρκετές περιπτώσεις στην πράξη, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε παιδιά, ενώ ενδέχεται να προσποιείται τον έφηβο για να συζητά και να παίζει παιχνίδια μαζί τους στο Διαδίκτυο.
Στοχεύει σε συγκεκριμένες ηλικίες και φύλο, συνήθως παιδιά προεφηβικής ηλικίας, και δρα μεθοδικά και με υπομονή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Μπορεί επίσης να προβεί σε πράξεις συναισθηματικού εκβιασμού ή να απειλήσει το παιδί, προκειμένου να μην αποκαλύψει τις δραστηριότητές του στους γονείς του.
Οδηγίες προς τους γονείς:
1) Παρατηρήστε το άτομο που υποψιάζεστε για σεξουαλικά κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά:
α) Παρατηρήστε τη συμπεριφορά του:
  • Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά απ’ ότι για τους ενήλικες;
  • Προσφέρεται να κρατήσει τα παιδιά σας για να κάνετε τις δουλειές σας ή για να βγείτε έξω;
  • Εργάζεται με παιδιά;
  • Είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικός με τα παιδιά;
  • Εμπλέκεται σε δραστηριότητες με παιδιά, όταν δεν είναι παρόντες οι γονείς;
β) Παρατηρήστε τις προσωπικές του σχέσεις:
  • Είναι ελεύθερος, δεν ενδιαφέρεται να έχει ένα σύντροφο της ηλικίας του ή έναν οποιονδήποτε σύντροφο;
  • Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά της συντρόφου του απ’ ότι για την ίδια; (σε μονογονεϊκές οικογένειες)
  • Είναι παντρεμένος, αλλά πιο εκδηλωτικός με τα παιδιά του απ’ ότι με τη σύζυγό του;
γ) Παρατηρήστε τις κοινωνικές του σχέσεις:
  • Ταυτίζεται περισσότερο με τα παιδιά απ’ ότι με άτομα της ηλικίας του;
  • Έχει περισσότερες φιλικές σχέσεις με παιδιά απ’ ότι με ενήλικες;
  • Οι φίλοι του (που είναι παιδιά) είναι συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας ή/και φύλου;
2) Προσέξτε τα παιδιά σας:
  • Παρατηρείτε κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού σας;
  • Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες;
  • Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο;
  • Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά;
  • Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, όπως ενούρηση και εγκόπρηση, ενώ είχε μάθει να ελέγχει τις συμπεριφορές αυτές;
  • Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα;
  • Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν;
  • Προσπαθεί να σας πει κάτι, αλλά σταματά όταν εμφανίζεται κάποιος άλλος ενήλικος;
  • Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα;
  • Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;
Όλα τα παραπάνω αποτελούν σημάδια που θα πρέπει να υποψιάσουν τους γονείς, προκειμένου να δώσουν περισσότερη προσοχή στο παιδί τους και να δουν τι συμβαίνει. Μην πανικοβάλλεστε, αλλά έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά.
3) Ασφάλεια στο Διαδίκτυο:
  • Συζητείστε με το παιδί σας για τους κινδύνους του Διαδικτύου, χωρίς βέβαια να απαγορεύσετε τη χρήση του. Εξηγείστε του ότι δεν πρέπει να δίνει προσωπικές πληροφορίες (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κ.λπ.) ή να στέλνει φωτογραφίες σε αγνώστους μέσω Διαδικτύου.
  • Σκόπιμο είναι να φροντίσετε ώστε να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το σπίτι, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε τις ηλεκτρονικές δραστηριότητες του παιδιού σας και να μη χρειάζεται να πηγαίνει σε Ίντερνετ καφέ.
  • Βάλτε τον υπολογιστή σε έναν κοινό χώρο του σπιτιού και όχι στο παιδικό δωμάτιο, για να αποφύγετε την πιθανότητα να το «βρει» ο παιδόφιλος μόνο του.
Ρωτήστε το παιδί σας ποιες ιστοσελίδες επισκέπτεται ή/και ελέγξτε το μόνοι σας μέσω των «αγαπημένων» και του «ιστορικού περιήγησης» του προγράμματος φυλλομετρητή (browser) και κάντε του προτάσεις για ηλεκτρονικές διευθύνσεις κατάλληλες για την ηλικία του.
Λάβετε επίσης υπόψη ότι τα παιδιά στην εφηβεία μπορεί να είναι αντιδραστικά και να αναζητούν την ιδιωτικότητα, ενώ πολλές αλλαγές στη συμπεριφορά τους μπορεί να οφείλονται στο σεξουαλικό ξύπνημα της εφηβικής ηλικίας. Σταθείτε δίπλα τους με τρόπο διακριτικό και όχι παρεμβατικό.
Μιλήστε στα παιδιά σας, κερδίστε την εμπιστοσύνη τους. Πρέπει να πιστεύουν ότι μπορούν να σας πουν οτιδήποτε χωρίς να φοβούνται ή να ντρέπονται. Μιλήστε τους για το σώμα τους. Πείτε τους τι να προσέχουν. Διδάξτε τους τις συμπεριφορές που είναι αποδεκτές απέναντι στους άλλους ενήλικες, αλλά και απέναντι στα παιδιά της ηλικίας τους.
Οδηγίες προς τα παιδιά:
Ο παρακάτω ενδεικτικός οδηγός μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τα παιδιά, είτε διαβάζοντάς τον απευθείας, είτε μπορεί να διαβαστεί από τους γονείς, προκειμένου να πάρουν ιδέες για το πώς μπορούν να μιλήσουν με απλό τρόπο στα παιδιά τους για το τι να αποφεύγουν.
  • Ένας ενήλικος δεν πρέπει ποτέ να ζητάει από ένα παιδί να αγγίξει το ίδιο τα γεννητικά του όργανα.
  • Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να αγγίζει τα γεννητικά όργανα των παιδιών, εκτός αν είναι γιατρός στο ιατρείο του.
  • Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να ζητάει από ένα παιδί να κάνει οτιδήποτε μαζί του, ενώ είναι είτε εκείνος είτε το παιδί χωρίς ρούχα.
  • Κανένας ενήλικος δεν πρέπει να ζητάει από ένα παιδί να κρατήσει κάτι κρυφό ή μυστικό από τους γονείς του, κυρίως κάτι που αφορά το ίδιο.
Πες «όχι» όταν:
  • Ένας ενήλικος σου ζητά να κάνεις κάτι που ξέρεις ότι είναι λάθος.
  • Ένας ενήλικος θέλει να σε αγγίξει κάπου που δεν θέλεις εσύ.
  • Ένας ενήλικος κάνει κάτι στο σώμα σου, που σε κάνει να νιώθεις περίεργα ή και να πονάς. 
  • Ένας ενήλικος σου ζητά να κάνεις κάτι και να μην το πεις στους γονείς σου.
Ξεχώρισε το «δώρο» από τη «δωροδοκία»:
Δώρο ειναι κάτι που σου δίνει κάποιος γιατί σε αγαπάει. Δωροδοκία είναι όταν κάποιος σου δίνει κάτι ή σε αφήνει να κάνεις κάτι και ζητάει αντάλλαγμα για αυτό. Για παράδειγμα: «Θα σου δώσω ένα γλυκό, αν βγάλεις τα ρούχα σου και ξαπλώσεις δίπλα μου».
Προστασία στο δρόμο:
  • Φρόντισε να είσαι έξω με παρέες και απόφυγε να τριγυρνάς μόνος σου.
  • Μη μιλάς σε αγνώστους ή άτομα που δεν γνωρίζεις καλά.
  • Βάλε τις φωνές και τρέξε γρήγορα, αν κάποιος προσπαθήσει να σε παρασύρει κάπου απόμερα ή να σε βάλει σε ένα αυτοκίνητο.
  • Έχε το νου σου να αρνηθείς, αν είσαι έξω και κάποιος σου προσφέρει χρήματα για να του κάνεις μια χάρη.
  • Πρόσεχε στις δημόσιες τουαλέτες και πήγαινε με έναν φίλο, αν αυτό είναι δυνατό. Βγες γρήγορα έξω αν σε πλησιάσει κάποιος.
  • Έχε πάντα χρήματα μαζί σου για να γυρίσεις στο σπίτι και μην ξοδεύεις ποτέ αυτά τα χρήματα.
Προστασία στο Διαδίκτυο:
  • Ρύθμισε την ασφάλεια του λογαριασμού σου (στο facebook , myspace , friendster κ.λπ.), ώστε να μπορούν μόνο οι «φίλοι» σου να δουν λεπτομέρειες του προφίλ σου.
  • Μη δίνεις ποτέ και σε κανέναν τους κωδικούς πρόσβασής σου.
  • Χρησιμοποίησε μια φωτογραφία προφίλ που να μη δείχνει το πρόσωπό σου ή να εμφανίζει άλλες πληροφορίες για εσένα.
  • Μη δίνεις πληροφορίες για το σχολείο σου, το πού μένεις ή το τηλέφωνό σου.
  • Μην κάνεις «φίλους» άτομα που δεν έχεις γνωρίσει προσωπικά.
  • Μη συναντάς άτομα που έχεις «γνωρίσει» στο Διαδίκτυο, χωρίς την παρουσία ενός από τους γονείς σου. 
  • Έχε στο νου σου ότι οι άνθρωποι που γνωρίζεις στο Διαδίκτυο μπορεί να λένε ψέματα για το ποιοι είναι.
Τι να κάνω σε περίπτωση που υποψιάζομαι ή έχω ενδείξεις ότι κάποιος ενήλικος ασελγεί σε βάρος ανηλίκων;
Μπορείτε να απευθυνθείτε:
  • στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ): Λεωφ. Αλεξάνδρας 173, 3ος όροφος, τηλ. 210 6476370.
  • στο Τμήμα Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης: Μοναστηρίου 326, τηλ. 2310 388456, 2310 388457, 2310 388458.
  • στις κατά τόπους Υπηρεσίες Ασφαλείας των Νομών των υπόλοιπων Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.
Για αναφορές περιστατικών διαδικτυακής παρενόχλησης - παιδοφιλίας ή παιδικής πορνογραφίας, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στην ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012 (λειτουργεί όλο το 24ωρο) ή και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) στη διεύθυνση 11012@ hellenicpolice.gr




Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Συγχαρητηρια στα παιδια απο Γ.Σ. Αστερας Αγιου Δημητριου












Ο Γ.Σ.  Αστέρας Αγίου Δημητρίου θέλει να συγχαρεί τα παιδιά του τμηματος ProMINI που εκτός από το άριστο ήθος τους και την εξαίρετη αγωνιστική κατάσταση και ομαδικότητα που επιδεικνύουν, εκπροσώπησαν τα σχολεία τους ως σημαιοφόροι και παραστάτες στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου 2015 και της 25ης Μαρτίου 2016.

Συγχαρητήρια στους :

- Μεϊμετέα Γιώργο  
- Κυριακίδη Δημήτρη
- Πανάγου Λουκά
- Παπαγιαννόπουλο Γιώργο 
- Σάντσες Εντι
- Τουλάκη Κωστή
- Ζούρα Ιωάννη

Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες




Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Χρονια πολλα στο Δημητρη και στη Δημητρα



Χρονια πολλα    Δημητρης Κοκκαλος  &    Δημητρης Κυριακιδης !

Να εισαστε καλα, υγιεις και να εχετε πολλες επιτυχιες





Σχολική επίδοση και ο ρόλος της αυτοεκτίμησης


Αναμφίβολα οι γονείς παίζουν πρωταρχικό ρόλο στη διαμόρφωση και  ανάπτυξη υγιούς αισθήματος αυτοεκτίμησης στα παιδιά τους. Η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης είναι μια συνεχής διαδικασία που γίνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου από τη στιγμή της γέννησης του. Η έννοια του εαυτού περιλαμβάνει την αυτοαντίληψη, η οποία αναφέρεται στην περιγραφική – γνωστική εκτίμηση, δηλαδή στην πεποίθηση που έχει ένα άτομο για τον εαυτό του, και την αυτοεκτίμηση η οποία αναφέρεται στη συναισθηματική- αξιολογική περιγραφή δηλαδή στην εικόνα που έχει ένα άτομο για τον εαυτό του και την αξία του.

Η αυτοεκτίμηση είναι η προσωπική διαδικασία αναγνώρισης και ενσυναίσθησης της ικανότητας να ανταποκρίνεται κανείς στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και της επίγνωσης της σημαντικότητας και μοναδικότητας ως ατόμου. Η αυτοεκτίμηση αντανακλά την εμπιστοσύνη που έχει το άτομο στις ικανότητές του να αντιλαμβάνεται και να διαχειρίζεται καταστάσεις, αλλά και την αίσθηση ότι ασκεί έλεγχο στη ζωή του. Η αυτοπεποίθηση εκφράζεται με συναισθήματα όπως αγάπη, η εκτίμηση, η αισιοδοξία, η υπευθυνότητα, η πρωτοβουλία, η αξιοπρέπεια, ο αυτοέλεγχος, η κατανόηση των συναισθημάτων, ο  σεβασμός των άλλων.

Tα τελευταία χρόνια γίνεται λόγος για την σχολική αυτοεκτίμηση, η οποία ορίζεται από τους σχολικούς ψυχολόγους, ως  ο τρόπος που βλέπει και αξιολογεί το παιδί τον εαυτό του μέσα στο σχολείο σε σχέση με τις ικανότητες, τη συμπεριφορά του  και τις επιδόσεις του στα μαθήματα.  Διαμορφώνεται από τα πρώτα χρόνια του παιδιού στο σχολείο, γι’ αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι πρώτες τάξεις του δημοτικού είναι σημαντικές για να διαμορφωθεί μια υγιής σχολική αυτοεκτίμηση.  Συνήθως όταν  η  αυτοεκτίμηση  ενός παιδιού είναι χαμηλή,  το παιδί απογοητεύεται εύκολα,  δεν προσπαθεί και εγκαταλείπει εύκολα. Ο ρόλος των γονιών είναι πολύ σημαντικός για την ενίσχυση της αυτοεικόνας και αυτοαντίληψης του παιδιού από τα πρώτα στάδια της ζωής του και  η στάση τους απέναντι στις επιδόσεις του παιδιού επηρεάζει και την εικόνα του παιδιού για τον εαυτό του.

Οι γονείς που φτιάχνουν ένα οικογενειακό περιβάλλον που στηρίζει το παιδί συναισθηματικά, συμβάλλουν στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών και μπορούν  να ελαττώσουν σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα καταστροφής της αυτοαντίληψης του παιδιού τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να νιώθουν οι  ίδιοι οι γονείς καλά με τον εαυτό τους  ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν και στο γονικό ρόλο αποτελεσματικά.

Φυσικά δεν υπάρχουν συμβουλές και οδηγίες που μπορούν να εφαρμοστούν σε όλα τα παιδιά γιατί κάθε οικογένεια κάθε γονιός και κάθε παιδί είναι μοναδικό. Θα μπορούσαν  όμως  οι γονείς να έχουν υπόψη τους κάποιες κατευθύνσεις όταν επικοινωνούν με τα παιδιά τους και όταν  συζητούν θέματα που αφορούν το σχολείο:

1.      Είναι σημαντικό να διαχωρίζεται ο ρόλος του παιδιού από το ρόλο του μαθητή. Το παιδί πρέπει να νιώθει ότι το αγαπούν και το θαυμάζουν, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του στο σχολείο.

2.      Η αποφυγή των συγκρίσεων με τα αδέρφια ή με άλλους μαθητές, βοηθάει το παιδί να κατανοήσει τις δικές του δυνατότητες και να μην αγχώνεται με τις επιδόσεις .

3.      Οι προσδοκίες σχετικά με τις επιδόσεις του παιδιού πρέπει να είναι ρεαλιστικές  και να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του παιδιού.

4.      Το παιδί θα πρέπει να εκφράζει ελεύθερα τους προβληματισμούς του για το σχολείο, τους φόβους και τις αγωνίες του και να νιώθει ότι το κατανοούν.  

5.      Είναι σημαντικό ο γονιός να σέβεται το χρόνο και τον τρόπο του παιδιού κατά τη μελέτη και να το εμπιστεύεται ότι μπορεί να τα καταφέρει.

6.      Το παιδί είναι καλό να αναλαμβάνει  ευθύνες μέσα στο σπίτι και να κάνει πράγματα μόνο του.

7.      Χρειάζεται προσοχή στο τι λέει ένας γονιός στο παιδί γιατί μπορεί να συμφωνήσει με τη γνώμη του γονιού αφού τα παιδιά βλέπουν τον εαυτό του όπως νομίζουν ότι τα βλέπουν οι γονείς τους.

8.      Ο γονιός είναι καλό να αναρωτιέται  «Πως θέλω να βιώνει το παιδί μου τον εαυτό του;». Αυτό θα βοηθήσει στο να μη βάζει «ταμπέλες» στο παιδί. 

9.      Είναι σημαντικό να βοηθήσει το παιδί να καταλάβει ότι είναι φυσιολογικό να μην είμαστε παντού και σε όλα καλοί. 

10.  Ο θετικός λόγος και η αίσθηση της ασφάλειας είναι δύο από τους βασικότερους παράγοντες που βοηθούν την καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης. Ο έπαινος χρειάζεται όχι μόνο στις επιτυχίες αλλά και ως επιβράβευση της προσπάθειας και είναι χρήσιμος όταν είναι σαφής και

11.  Ο γονιός οφείλει τέλος να αποτελεί παράδειγμα για το παιδί. Αν το παιδί δει ότι όλοι, ακόμα κι οι γονείς του, μπορεί να κάνουν λάθη, δε θα φοβάται τόσο πολύ για τα δικά του. 

Μάντζιου Βασιλική
Ψυχολόγος





Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Ακύρωση φιλικού 24/10

Εξαιτίας της κακοκαιρίας το φιλικό για αυριο 24/10 μάλλον θα ακυρωθεί.
Σε αυτή την περίπτωση θα γινει προπονηση στο στρογγυλό στις 13:30 - 15:00 μ.μ


Αγιασμος το Σαββατο 24 Οκτωβριου



O   Γ.Σ  ΑΣΤΕΡΑΣ  Αγίου Δημητρίου θα τελέσει αγιασμό για τη νέα αθλητική χρονιά το Σάββατο 24 Οκτωβρίου και ώρα  17:45 μ.μ στο κλειστό Γήπεδο Αγίου Δημητρίου.                                      (Θεομήτορος 80)

Η παρουσία σας θα είναι χαρά για εμάς


Σας ευχαριστούμε
Το διοικητικό Συμβούλιο
του Γ.Σ Αστέρα Αγίου Δημητρίου

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Αλλαγη ωρας (ξημερωματα) Κυριακης 25/10

ΠΡΟΣΟΧΗ 

Μία επιπλέον ώρα ύπνου θα κερδίσουμε το πρωινό της Κυριακής 25 Οκτωβρίου, οπότε θα αρχίσει να ισχύει η χειμερινή ώρα.  Φέτος η ώρα θα αλλάξει   και ώρα 4:00 τα ξημερώματα της Κυριακής, γυρνώντας τα ρολόγια μία ώρα πίσω, δηλαδή να δείχνουν 3:00