Powered By Blogger

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Πώς συνδέεται η διατροφή με το ύψος των παιδιών;

Το ύψος ενός παιδιού αποτελεί χαρακτηριστικό που καθορίζεται από πολλούς παράγοντες. Αδιαμφησβήτητα, οι σημαντικότεροι από αυτούς είναι η κληρονομικότητα και το φύλο. Εν τούτοις, το περιθώριο αύξησης του ύψους δε σταματά στα δύο παραπάνω στοιχεία, καθώς ορισμένες συνήθειες του τρόπου ζωής μπορούν να βοηθήσουν ή αντίστοιχα να αποτρέψουν ένα παιδί από το να φτάσει στο μέγιστο δυνατό ύψος.
Στις συνήθειες αυτές περιλαμβάνεται και η διατροφή κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχουν «μαγικά» τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί να ψηλώσει περισσότερο από όσο είναι γενετικά προκαθορισμένο. Ωστόσο, ένα πλήρες και ισορροπημένο διατροφικό πρότυπο, μπορεί να εξασφαλίσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγιή και φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού.
kids_food_parents_in
Έτσι, προκειμένου να διαμορφωθεί το κατάλληλο διατροφικό «υπόβαθρο», που θα βοηθήσει το παιδί να ψηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο, το διαιτολόγιό του θα πρέπει να περιλαμβάνει επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, ασβεστίου και βιταμίνης D, συστατικών που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και τη διατήρηση της υγείας του μυοσκελετικού συστήματος. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και οι βιταμίνες Α και C.
Συνεπώς, η υιοθέτηση ενός διατροφικού προτύπου που θα περιλαμβάνει καθημερινή κατανάλωση ποικιλίας φρούτων και λαχανικών, γαλακτοκομικών προϊόντων –με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μετά την ηλικία των δύο ετών-, άπαχου κόκκινου ή λευκού κρέατος και προϊόντων δημητριακών ολικής άλεσης, καθώς και τακτική κατανάλωση οσπρίων, ψαριού και ξηρών καρπών μπορεί να θέσει τις απαραίτητες βάσεις, ώστε να αποκτηθεί το μέγιστο δυνατό ύψος.

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Αποτέλεσμα αγωνα 14/2 Τουρνουά ProMINI ΕΣΚΑΝΑ

Του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα και τα αγόρια μας μάλλον περίμεναν να
βρίσκονται στην εξέδρα πολλα κορίτσια για να τους χειροκροτήσουν αλλα
αυτό δεν έγινε και μάλλον απογοητεύτηκαν με αποτέλεσμα να ειναι εκτός
αγωνα με εξαίρεση μόνο τη δεύτερη περίοδο οπου εξασφάλισαν μια διαφορά
που τους επέτρεψε να φύγουν νικητές στον τελευταίο αγωνα του πρώτου
γύρου και ένατου για το φετινό πρωτάθλημα με αντίπαλο την ομάδα της
Αθλητικής Ένωσης Σουρμενων Ελληνικού (ΑΕΣΕΛ).

Ο αγωνας έγινε σε ένα ανοιχτό γηπεδο το οποίο δεν προσφέρεται για
επισήμους αγωνες.
Ένα πραγματικό κλουβί που δεν διασφαλίζει τη σωματική ακεραιότητα
των παιδιών, το οποίο περιβάλλεται απο συρματόπλεγμα, χωρίς
προςτατευτηκά απο τη μια πλευρά και ειναι ευτύχημα που ένας παίκτης μας
απέφυγε σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι.

Καλούμε κάθε διοργανώτρια αρχή και στη συγκεκριμένη περιπτωςη την
ΕΣΚΑΝΑ να ελέγξει αυτούς τους αγωνιστικούς χώρους πριν δώσει άδεια
να γίνονται αγωνες και πάνω απ´ολα πριν ειναι αργά και θρηνήσουμε θύματα.

Τελικό αποτέλεσμα  ΑΕΣΕΛ  9  -  Γ.Σ ΑΣΤΕΡΑΣ Αγιου Δημητριου  35

Δεκάλεπτα  5-7  /  5-21  /  7-28  /  9-35


ΜΕΙΜΕΤΕΑΣ Γιωργ.            6 πόντοι, 4 σουτ, 2 ριμπ (1ε+1α)
ΚΟΚΚΑΛΟΣ Νικ (αρχ)        4 πόντοι,6 σουτ,1 ριμπ (1ε),2 κλεψ,1 ασίστ
ΚΟΚΚΑΛΟΣ Δημ.                4 πόντοι,4 σουτ,5 ριμπ (5α),1 κλεψ
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Γ. 4 πόντοι,4 σουτ,1 ριμπ (1α),1 ασίστ
ΣΑΝΤΣΕΣ Εντι                      4 πόντοι,4 σουτ,4 ριμπ (2ε+2α),1 κλεψ,1 ασίστ
ΚΑΒΒΟΣ Ευτ.                       3 πόντοι,10 σουτ,9 ριμπ (3ε+6α),2 κλεψ
ΠΑΝΑΓΟΥ Λουκ.                 3 πόντοι,3 σουτ,6 ριμπ (4ε+2α)
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Γ.           2 πόντοι,3 σουτ,1 ριμπ (1α)
ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ Παντ.               2 πόντοι,1 σουτ
ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Π.      2 πόντοι,2 σουτ,2 ριμπ (1ε+1α),1 κλεψ
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ρ. 1 πόντος,1 σουτ,1 ριμπ (1α),2 κλεψ,1 ασίστ
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ Δημ.                             2 σουτ,2 ριμπ (2α),1 κλεψ

Δεν έπαιξαν λόγω τραυματισμού ο ΤΟΥΛΑΚΗΣ Κωστής και λόγω ασθένειας
ο ΖΟΥΡΑΣ Ιωαννης και ο ΜΑΝΙΑΤΗΣ Κωνσταντινος.

*Coach  AΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Κώστας





Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Βοηθήστε το παιδί σας να αποκτήσει αυτοπεποίθηση

Εάν το παιδί σας είναι άτολμο, δεν διεκδικεί ποτέ τίποτα και δεν δείχνει τα συναισθήματά του, τότε πρέπει να το βοηθήσετε.
Αν θυμάστε καθημερινά να του λέτε κάτι από τα παρακάτω, τότε θα του κάνετε το καλύτερο δώρο, καθώς το παιδί σας θα αποκτήσει δύναμη, θα τονωθεί σημαντικά η αυτοπεποίθησή του και θα του στρώσετε τον δρόμο για προσωπική ευτυχία και επιτυχία.
  1. Σε αγαπώ!  Σε αγαπώ απέραντα και ατελείωτα και δεν υπάρχει τίποτα που θα με κάνει να σταματήσω να σε αγαπάω.
  2. Είσαι καταπληκτικό παιδί!  Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος, μοναδικός και δεν υπάρχει κανένας άλλος σαν εσένα.
  3. Δείξε τα συναισθήματά σου. Κλάψε αν έτσι νιώθεις, γέλα αν το αισθάνεσαι. Όλα τα συναισθήματα είναι χρήσιμα και σημαντικά, αρκεί να ξέρουμε να τα εκδηλώσουμε σωστά και να μη διαλέξουμε συμπεριφορές που στεναχωρούνε ή πονάνε τους άλλους.
  4. Έκανες λάθος. Δε πειράζει, όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Το σημαντικό είναι να μάθεις από το λάθος σου, να το διορθώσεις και να μην το επαναλάβεις. Έχεις την ευκαιρία να κάνεις ένα νέο ξεκίνημα.
  5. Τα κατάφερες. Μπράβο σου! Αν και δεν ήταν εύκολο, ξέρω ότι προσπάθησες και τα κατάφερες. Είμαι περήφανη/ος για σένα και πρέπει κι εσύ να είσαι περήφανος για τον εαυτό σου.
  6. Συγγνώμη. Εγώ έκανα λάθος.
  7. Μπορείς να αλλάξεις γνώμη. Μερικές φορές μπορεί να πάρεις μια απόφαση, αλλά μετά να αλλάξεις γνώμη. Μπορείς να το κάνεις με ωραίο τρόπο, χωρίς κλάματα ή θυμό.
  8. Τι ωραία ιδέα! Χαίρομαι που το σκέφτηκες! Όταν βάζεις το μυαλό σου να δουλέψει το αποτέλεσμα είναι σούπερ! Πες μου και άλλα πράγματα για αυτή την ιδέα σου.
  9. Αυτό ήταν ευγενικό εκ μέρους σου. Τι ωραία επιλογή να βοηθήσεις και να πεις ωραία πράγματα σε κάποιον άλλο! Φαντάζομαι πόσο όμορφα νιώθεις μέσα σου! Είμαι περήφανη/ος για σένα! Μπράβο!
  10. Σου έχω μια μικρή έκπληξη! Έτσι, χωρίς λόγο, επειδή σε αγαπώ.
  11. Δεν βιάζομαι. Μπορώ να περιμένω. Έχουμε χρόνο, μην βιάζεσαι.
  12. Τι θέλεις να κάνουμε; Είναι σειρά σου να διαλέξεις και πάντα έχεις ωραίες ιδέες!
  13. Πες μου…. Θέλω να ακούσω τη γνώμη σου. Θέλω να ακούσω τι σκέφτεσαι και πώς νιώθεις, είναι σημαντικό. Είμαι όλο αυτιά!
  14. Εδώ είμαι! Και δεν πρόκειται να φύγω χωρίς να σε χαιρετήσω. Μου αρέσει να είμαστε μαζί.
  15. Ευχαριστώ και παρακαλώ. Είναι σημαντικές λέξεις που πρέπει να θυμόμαστε να χρησιμοποιούμε. Και αν ξεχαστώ καμιά φορά και δε σου τις πω, να μου το υπενθυμίσεις!
  16. Μου έλειψες! Να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι όταν δεν είμαστε μαζί.
  17. Προσπάθησε! Κάνε μια προσπάθεια, ένα βήμα τη φορά. Θα τα καταφέρεις! Τίποτα δε γίνεται χωρίς να προσπάθεια.
  18. Θα σε βοηθήσω. Πρώτα κάνε μια προσπάθεια μόνος σου, αλλά αν δεις ότι χρειάζεσαι κάτι, εδώ είμαι για να σε βοηθήσω. Δεν θα το κάνω εγώ για εσένα, αλλά θα σου δείξω πώς να το κάνεις για να το μάθεις και να μην με χρειάζεσαι την επόμενη φορά.
  19. Τι θα σου άρεσε; Τι ονειρεύεσαι; Τι θα ήθελες να έχεις ή να γίνει; Ας αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη να σκεφτούμε τι θα θέλαμε.
  20. Πιστεύω σε εσένα! Πιστεύω σε εσένα σαν άνθρωπο, πιστεύω στις δυνάμεις σου και σου έχω εμπιστοσύνη! Μπορείς!
πηγη  www.athletes.gr

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Κυριακη 14/2/2016 Τουρνουά ProMINI - Επισημος αγωνας στις 10:30 πμ

Γ.Σ ΑΣΤΕΡΑΣ Αγίου Δημητρίου





ΑΕΣΕΛ
Την Κυριακή 14/2 θα πραγματοποιηθεί ο ένατος επίσημος αγώνας για 
την κατηγορία ProMINI αγοριών, με αντίπαλο την ομάδα της ΑΕΣΕΛ
(Αθλητική Ένωση Σουρμένων-Ελληνικού), εκτός έδρας στο ανοιχτό γήπεδο 
Σουρμένων στις 10:30 πμ.
Παρακαλούνται οι αθλητές να βρίσκονται στο γήπεδο στις 10:00 πμ  


Αν. Γήπεδο Σουρμένων  
Χρυσάνθου Τραπεζούντος 8,  Σούρμενα- Ελληνικό
http://www.aoelliniko.gr/default.asp?pid=5





Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Εξειδικευμένη προπόνηση ψηλού παιδιού



Είναι αυτός που κάποιοι αποκαλούν ψηλό και άχαρο ειρωνικά 
(λόγω έλλειψης μυϊκής συναρμογής) αλλά είτε δεν ξέρουν είτε δεν 
ασχολούνται για να τον βοηθήσουν – εξελίξουν, μα τελικά είναι ο 
μόνος που μπορεί να παίξει μπάσκετ.
Δυστυχώς στο συγκεκριμένο θέμα θεωρώ ότι υπάρχει παντελής έλλειψη γνώσης.
Θέματα βελτίωσης:
1.Ισορροπία σώματος (ενδυνάμωση σπονδυλικής στήλης).
2.Υποδοχή και πάσα (προπόνηση τερματοφύλακα – γρήγορα σταθερά χέρια).
3.Ψυχολογική υποστήριξη – Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
    (Στόχος η παραμονή του παιδιού στο γήπεδο).
Ξεκαθαρίζω εξ’ αρχής ότι το ασκησιολόγιο (δηλαδή τα ξεμαρκαρίσματα και τις κινήσεις) του low – Middle – Hight post είναι κάτι που κάτω από προϋποθέσεις μπορούν να το δουλέψουν αρκετοί προπονητές, αλλά στα συγκεκριμένα θέματα βελτίωσης χρειάζεται απίστευτα εξειδικευμένη γνώση, προσήλωση στον στόχο, υπομονή και επιμονή σε βάθος χρόνου για να εξελίξεις το ψηλό παιδί.
Η προπόνηση πρέπει να γίνεται βήμα-βήμα και αφού έχετε κατακτήσει το προηγούμενο επίπεδο. Να θυμάστε ότι το ψηλό παιδί μπορεί να είναι έτοιμο να σταθεί αγωνιστικά και μετά τα 21 του χρόνια. Προπονητές που δεν έχετε τη γνώση μην ασχολείστε, μπορεί να κάνετε μεγάλο κακό.
Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε με το ενεργειακό – μυϊκό σύστημα του ψηλού παιδιού με βασικό άξονα την ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης και την ισορροπία του σώματος.
1.Βελτίωση ισορροπίας σώματος μέσω ενεργειακής προπόνησης – προπόνησης στίβου – προπόνησης σε γυμναστήριο. Βασικός στόχος είναι να σταθεί καλύτερα στα πόδια του, ανοίγοντας και σταθεροποιώντας τη βάση στήριξης του σώματος.
Διαπιστώνουμε στατιστικά ότι οι ψηλά παιδιά (2.00 +) σε αναλογία προσπαθειών κάνουν περισσότερες φορές βήματα, γιατί όμως; Η απάντηση είναι ότι έχουν πιο ψηλά το κέντρο βάρους, αργούν να χαμηλώσουν και κάνουν ντρίπλα αφού φύγει το σταθερό πόδι από το έδαφος. Άρα, θα πρέπει πρώτα να δυναμώσουμε την σπονδυλική στήλη, τη μέση, τα γόνατα και την ποδοκνημική άρθρωση για βελτίωση της βάσης στήριξης – ισορροπίας.
Θα ξεκινήσουμε λοιπόν από το τελευταίο στάδιο στο γήπεδο του μπάσκετ με απομόνωση των τριών υποκινήσεων του περάσματος στο 1 on 1 με πρόσωπο στο καλάθι.
Η βελτίωση γίνεται με ειδική προπόνηση των τριών βασικών σημείων στο πέρασμα του αντιπάλου.
α.Από θέση τριπλής απειλής προσποίησης για σουτ.
β.Με προστασία της μπάλας και αξονάρισμα στις μύτες χωρίς να κουνήσω τα πόδια με      ταυτόχρονη προστασία της μπάλας.
γ.Με χαμήλωμα του κέντρου βάρους και ντρίπλα 15 εκατοστών μπροστά απ’ το αντίθετο πόδι, σε ρυθμό τριών δευτερολέπτων ανά υποκίνηση. Πέρασμα ώμου, γόνατου, ντρίπλα και επιλογές μπασιμάτων ή σουτ.
Πώς θα φτάσουμε όμως στο να χαμηλώσει, να γυρίσει στις μύτες και να λυγίσει τα γόνατα του; Εκεί λοιπόν ξεκινάει η προπόνηση βελτίωσης της ισορροπίας.
Ειδικό ασκησιολόγιο προπόνησης – εξέλιξης ψηλού παιδιού
Ερωτήσεις
1.Πώς θα βελτιώσω την ελαστικότητα των συνδέσμων της ποδοκνημικής μέσα στο γήπεδο;
2.Πώς δεν θα μπλοκάρουν – βιδώνουν τα πόδια του στο έδαφος;
(Στροφές δεξιά, αριστερά στη φτέρνα και στη μύτη του παπουτσιού, το λεγόμενο και αξονάρισμα )
3.Προπόνηση στις άκυκλες κινήσεις μέσα στη ρακέτα, έλεγχος χώρου/πατημάτων.
4.Ανέβασμα – δυνάμωμα αχίλλειου τένοντα με ειδικό ασκησιολόγιο ενδυνάμωσης σε πολύζυγο.
5.Ζέσταμα – χαλάρωση και ενδυνάμωση σπονδυλικής στήλης σε πολύζυγο .
Προπόνηση στίβου
α.Περπάτημα μύτες – φτέρνες, έσω – έξω πρηνισμός, ειδικό ασκησιολόγιο κινήσεων ισορροπίας
β.Skeeping ψηλό – χαμηλό (επιμονή στα χέρια και στο πάτημα στις μύτες)
γ.Διασκελισμοί για stride stop (δυναμικό πάτημα στη φτέρνα)
δ.Διασκελισμοί τριπλούν (επιμονή άρση γονάτου με τη δύναμη στη φτέρνα)
ε. Κάθετα άλματα – προσγείωση (σταθερή βάση πτώσης, ορθή γωνία γόνατα – αστράγαλοι, πόδια στη διάταση, κορμός ψηλά)
στ. Άλματα από χαμηλά εμπόδια
ζ.Τρέξιμο σε κερκίδα γηπέδου – άλματα.
η.Άσκηση ισορροπίας πελαργός τριών επιπέδων
θ. Ασκήσεις με σκοινάκι (ασκησιολόγιο)
tall_kids_training_in
Προπόνηση γυμναστηρίου
α.Ημικαθίσματα με κοντάρι (σωστή στάση σώματος χαμηλά η βάση)
β.Προβολές μπροστά – προβολές πλάγια – προβολές με σταύρωμα ποδιών με κοντάρι στις μύτες των ποδιών.
γ.Ειδικό ασκησιολόγιο ελαστικότητας – εκρηκτικότητας με medicine ball
δ.Πιάτο (δίσκος) ισορροπίας. Γυμνάζει αστραγάλους, χρησιμοποιείται και σε περίοδο αποθεραπείας – αποκατάστασης τραυματισμού.
ε.Ελαστικός ιμάντας εξάσκησης (ειδικό ασκησιολόγιο). Πρόκειται για ένα εύχρηστο βοήθημα που βοηθάει στην ενδυνάμωση, την αντοχή και τον συγχρονισμό των κινήσεων του σώματος.
στ. Με προοδευτική αντίσταση με βάρη: Leg extension – leg press (ξεκινάμε με λίγα κιλά – άσκηση αυτοσυγκέντρωσης).
Βασικά θέματα επόμενων άρθρων για ψηλό παιδί
-Τι ξέρετε για τη προπόνηση τερματοφύλακα – γρήγορα σταθερά χέρια – εκρηκτικότητα – ταχύτητα αντίδρασης και τη βελτίωση στην υποδοχή και την πάσα;
-Γνωρίζετε ότι το ψηλό παιδί ωριμάζει βιολογικά πολύ αργότερα, με αποτέλεσμα να εξελίσσεται και εγκεφαλικά και σωματικά σε βάθους χρόνου;
-Ξέρετε ότι τα ψηλά παιδιά έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση;
-Ποιες είναι οι τακτικές που θα χρησιμοποιήσουμε για να μην απογοητευθεί και φύγει νωρίς από το γήπεδο;
Από τη σελίδα του Διονύση Γκιουλέα στο Facebook«Βasketball is life».

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Ενός λεπτού σιγή - Δεν ξεχνώ


Τη 1η Φεβρουαρίου 2015 σε αγώνα Εφηβικού πρωταθλήματος Πήγασου Κορυδαλλού - ΟΚ Ελευσίνας πέθανε ο Αναστάσης Νάσης.. το παιδί που ζούσε για το μπάσκετ.
Μήνυμα μίας αθλήτριας προς πάσα κατεύθυνση..
Πολύ σημαντικό και τραγικό όντως να γίνεται μόνο ένα απλό καρδιογράφημα και δε συμβαίνει μόνο στους συλλόγους αλλά και πιο ψηλά.
Ένα πράγμα θα σου πω.
Έπαιζα βασική στην Εθνική Νεανίνων το '97.
Το 2005 έκανα triplex να ελεγχθώ γιατί είχα αρρυθμίες .
(όπως παλιά αλλά δεν έδινα σημασία τότε)
Ανακάλυψα ότι έχω στένωση τριγλώχινας βαλβίδας και απαγορευόταν ακόμα και να ανέβω σκαλιά απότομα, ενώ κάναμε όλες πρωταθλητισμό !
"Αφού δεν έμεινες στο τόπο Άγιο είχες" ήταν τα λόγια του γιατρού.
Άσχετα του μπάσκετ πρέπει όλες οι μανάδες να ενημερωθούν και να κάνουν έλεγχο στα παιδιά τους και ειδικά όσα αθλούνται.
'' Το triplex test σώσει ζωές.. ''
Επισημαίνω ότι..
το απλό καρδιογράφημα αφορά την ήπια μορφής άθληση όχι τον πρωταθλητισμό - αθλητισμό που γίνεται σε αρκετές ομάδες.
Το μεγάλο πρόβλημα διογκώνεται στα εφηβικά - νεανίδες που λόγω σχολικών υποχρεώσεων, τα παιδιά δεν κάνουν τουλάχιστον τρεις προπονήσεις την εβδομάδα, αλλά πηγαίνουν να αθληθούν από αγώνα σε αγώνα..
Τι μέγιστο λάθος να ενεργοποιείται η καρδιά στους 190 - 200 παλμούς ξαφνικά χωρίς προπόνηση.. χωρίς να έχει λειτουργήσει σε εντάσεις η καρδιά τις προηγούμενες ημέρες.
Μεγάλη προσοχή θα επιστήσω στους προπονητές.
Επαναλαμβάνω η έλλειψη γνώσης σκοτώνει.. όχι οι άνθρωποι.
'' Basketball is life '' Διονύσης Γκιουλέας